Q&A
English商品の仕様ついて
アイウエアのサイズについて
44□21-151(①□②-③)
①片方のレンズの直径を表しています。
②□の後に表記されている数値は、ブリッジ(鼻部分)の長さになります。
③最後に表記されている数値はテンプル(サイド部分)の長さになります。
数値はすべてmm単位です。
レンズについて
クリアレンズとカラーレンズからお選びいただけます。素材は硬質樹脂となり、軽量で耐衝撃性に優れているため、高品質のサングラスレンズ用ガラスに代わる優れたレンズです。紫外線カット率は99%以上です。
商品の色の見え方について
商品の画像はできる限り実際の作品に近い状態で掲載しておりますが、お使いのデジタルデバイスの機種や設定により見え方は変わります。実際の商品と色合いが異なる場合がありますので予めご了承ください。
購入について
お支払いについて
クレジットカード決済とPayPal決済がご利用いただけます。
・クレジットカード決済
VISA、MASTER、JCB、American
Expressがご利用いただけます。
※使用限度額はお客様と各クレジットカード会社との契約により変動します。
・Shop Pay決済
・Google
Pay決済
・PayPal決済
※使用限度額は日本円で100万円以下となります。
・Apple Pay決済
※お客様が次のいずれかのデバイスで、iOS
12.1またはmacOS 10.14.1でSafariを使用する必要があります。
iPhone (SE、6、6 Plus、またはそれ以降)
iPad (Pro、Air 2、Mini
3、またはそれ以降)
Apple Watch
Touch ID付きMacBook Pro
すべてのMacモデル (2012年以降) とApple
Payを有効にしているiPhoneまたはApple Watch
「注文手続き完了メール」が届かない場合
「注文手続き完了メール」は、shop@twoface-eyewear.jpのメールアドレスより送信されます。
~@twoface-eyewear.jpからのメールを受信できるよう設定いただき、迷惑メールに分類されないようご注意ください。
「注文手続き完了メール」が届かない等、ご注文内容のご確認はお問い合わせフォームからお問い合わせください。
配送について
お届け日数について
ご注文後7日以内(営業日)に発送いたします。万一、ご希望の商品が品切れになった場合は、その旨ご連絡させていただきます。
また次の理由によりお届けが遅れる場合がありますのであらかじめご了承ください。
※お申込が集中した場合。
※商品が一時的に品切れになった場合。
※天候、災害、交通規制等の不可抗力による配送遅れや配送不可の場合。
配送方法と配送可能な国や地域について
・日本国内への配送:全ての商品が対象
ヤマト運輸で配送します。お受け取り日のご指定は承ることができませんので予めご了承ください。
・海外への配送:全ての商品が対象
EMS(国際スピード便)で配送します。配送可能な国は中国、韓国、台湾、オセアニア、カナダ、メキシコ、中近東に限らせていただきます。国・地域によって取り扱いが制限されている場合がございます。また、海外配送の場合、関税および各種税金と通関手数料を別途お支払いいただきます。関税および各種税金は配送業者が立て替え、手数料とあわせてお客様の受け取り時に請求となります。ご了承の上お申し込みください。
※日本在住のお客様の海外住所への配送はお受けしておりません。
日時指定について
日付指定や時間帯のご指定も原則として承っておりません。何らかの理由で配送方法、日付指定、時間帯指定をご希望の場合は必ずご注文前にお問い合わせください。ご注文後のご指定はお受けしかねます。予めご了承ください。
配送料について
日本国内ならびに海外への配送にかかる配送料・配送手数料はともにお客様のご負担となります。また海外配送の場合、関税および各種税金は配送業者が立て替え、手数料とあわせてお客様の受け取り時に請求となります。ご了承の上お申し込みください。
※日本在住のお客様の海外住所への配送はお受けしておりません。




注文手続き後のお届け先の住所の変更について
注文後はサイトからの住所変更ができません。お問い合わせフォームへご連絡をお願いします。
※ご連絡をいただいた場合でも、発送完了後はお届け先の変更ができかねますのでご了承ください。
キャンセルについて
キャンセルについて
出荷前のキャンセルは可能です。出荷後のキャンセルは、お問い合わせフォームからご連絡をお願いします。
返品について
返品について
商品到着後、すぐにご開封頂き、状態の確認をお願い致します。下記に該当し、商品の受け取り日を含む7日間以内にご連絡いただいた場合に限り、返品が可能です。
1.本作品に瑕疵があった場合
2.ご注文内容と異なる本作品が到着した場合
3.本作品配送中に破損したことが明確な場合
返品に関するお問い合わせは、お問い合わせフォームからご連絡をお願いします。
会員情報について
「会員登録の確認メール」が届かない場合
「会員登録の確認メール」は、shop@twoface-eyewear.jpのメールアドレスより送信されます。
~@twoface-eyewear.jpからのメールを受信できるよう設定いただき、迷惑メールに分類されないようご注意ください。
会員登録のご確認はお問い合わせフォームからお問い合わせください。
会員情報の変更について
サイト上でご自身によるメールアドレスや登録住所変更ができないため、お問い合わせフォームからご連絡をお願いします。
パスワードを忘れた場合
ログイン画面の「パスワードをお忘れですか?」をクリックしていただき、ご登録いただいたメールアドレスを入力し「Recover」ボタンを押してください。自動送信されたメールに記載されたリンクからパスワード再設定ページを開き、新しいパスワードを設定ください。
退会について
サイト上でご自身による会員情報削除ができないため、お問い合わせフォームからご連絡をお願いします。
Q&A
Eyewear specifications
Sizes of the eyewear
44□21-151(①□②-③)
①The first figure represents the diameter of one lens.
②The figure after □ is
the length of the bridge (nose section).
③The last figure is the length of the temple (side
part).
All figures are in mm.
Lens
Customers can choose from clear and colored lenses. The lens material is hard resin. Lightweight and impact resistant, it is an excellent alternative to glass for high-quality sunglass lenses. The UV blocking amount is over 99%.
Appearance of the prodct
The product images are displayed as close as possible to the actual posters, but the appearance may vary depending on the model and settings of your device. Please note that the color tone in real life may not completely match.
Purchase
Payments
Payments can be made by credit card and PayPal.
•Credit card payments
Available payment methods include VISA, MASTER, JCB and American
Express.
* Your spending limit will depend on the contract you have with your credit card
company.
•Shop Pay payments
•Google Pay payments
•PayPal payments
The spending limit
is 1 million Japanese Yen.
•Apple Pay payments
To display the Apple Pay button, you need to use
Safari with iOS 12.1 or macOS 10.14.1 on one of the following devices:
-iPhone (SE, 6, 6 Plus, or
later)
-iPad (Pro, Air 2, Mini 3, or later)
-Apple Watch
-MacBook Pro with Touch
ID
-All Mac models (2012 and later) and iPhone or Apple Watch with Apple Pay enabled
If you do not receive an order confirmation email
「The order confirmation email will be sent from the email address shop@twoface-eyewear.jp.
Please
change your settings to enable receiving mails from “@twoface-eyewear.jp” so that it does not register as
spam.
If you still have not received the order confirmation email or would like to check your order
details, please contact us via the Inquiry Form.
Shipping
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We will ship within 7 business days after your order is placed. In the event that the product you requested is out of stock, we will contact you.
Please note that delivery may be delayed for the following reasons:
- When there is a large number
of orders.
- When the product is temporarily out of stock.
- When the delivery is delayed or
suspended due to force majeure such as bad weather, disasters, traffic restrictions, etc.
Delivery options and available countries and regions
•Domestic shipping: Applicable for all products
Products will be shipped by Yamato Transport. Please
note that the date of delivery cannot specifically be requested.
•International shipping: Applicable for all products
Products will be shipped by EMS (Express Mail
Service). Shipping is limited to China, Korea, Taiwan, Oceania, Canada, Mexico, and the Middle
East. Handling may be restricted in some countries and regions. For international shipping,
customers are responsible for the customs duty, customs clearance fees and taxes where applicable. The
carrier will pay for the customs duty and applicable taxes on behalf of the customer. This will be claimed
from customers with a service fee upon arrival of the delivery. Please note the carrier will claim these
costs upon delivery.
* We cannot provide shipping to the customer’s overseas addresses for those who live in Japan.
Delivery date and time
As a general rule, a specific date and time cannot be selected for the delivery. If you wish to specify the shipping method or date and time of the delivery for any reason, please let us know prior to placing your order. Please note that we are unable to make these adjustments after the order has been placed.
Shipping fees
Customers are responsible for all shipping fees for both domestic and international shipping. For international shipping, the carrier will pay for the customs duty and applicable taxes on behalf of the customer. This will be claimed from customers with a service fee upon arrival of the delivery. Please take note of this before placing an order.
* We cannot provide shipping to the customer’s overseas addresses for those who live in Japan.




Changing the delivery address after the order is confirmed
You cannot change your delivery address via the website after confirming your order. Please contact us
via Inquiry Form.
*Please note that the
delivery address cannot be changed if we receive your inquiry after the product has been shipped.
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